Ogólne – Rejestracja i logowanie

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

Aby złożyć zamówienie, wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka, przejść dalej, a następnie podać niezbędne dane dostawy oraz wybrać metodę płatności. Następnie akceptujemy regulamin i potwierdzamy zamówienie.

Czy rejestracja w sklepie internetowym jest obowiązkowa, aby dokonywać zakupów?

Nie, możemy złożyć zamówienie jako ,,gość”.

Istnieje możliwość modyfikacji danych po złożeniu zamówienia, takich jak adres dostawy, ilości zamówionych produktów?

Tak, jest możliwość modyfikacji danych oraz ilościowych.
Warunkiem jest jednak to, że zmiany zgłosimy przez wprowadzeniem przez Nas do systemu listu przewozowego. Wszelkie zmiany należy zgłaszać mailowo lub telefonicznie.

Jakie korzyści przynosi założenie konta w sklepie internetowym?

  • brak konieczności uzupełniania adresu i informacji za każdym
  • dostęp do historii zamówień
  • możliwość otrzymania potencjalnej zniżki

Czy mogę zresetować hasło do mojego konta w przypadku zapomnienia?

Tak, można zresetować hasło i utworzyć nowe.

Jak bezpieczne są moje dane osobowe przechowywane w systemie po zarejestrowaniu konta?

Dane przechowywane w naszym serwisie są bezpieczne.
Serwery chronione są systemami antywirusowymi

Zamówienia, płatność, zwroty

Czy można skonsultować się z Państwem przed dokonaniem zakupu, jeśli mam pytania dotyczące konkretnego projektu?

Tak, zawsze służymy pomocą

Czy sklep wysyła powiadomienia e-mailowe związane z moim kontem, takie jak potwierdzenie zamówienia czy informacje o promocjach?

Tak, wysyłamy e-maila z potwierdzeniem

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności kartą kredytową, przelewem bankowym oraz płatnością online przez platformy takie jak PayPal, BLIK, Przelewy24 lub płatność przy odbiorze.

Czy są dostępne zniżki lub kody rabatowe?

Dla klientów, którzy kupują u nas duże ilości udzielamy rabatów ,,hurtowych”.
Aby być na bieżąco, subskrybuj nasz newsletter oraz śledź nasze profile w mediach społecznościowych (facebook, instagram, tik-tok.)

Czy jest możliwość wykonania nietypowej listwy wykończeniowej według własnego wzoru?

Niestety nie wykonujemy wzorów innych niż te dostępne na stronie internetowej.

Czy istnieje możliwość zamówienia próbek listew wykończeniowych przed dokonaniem zakupu?

Niestety nie wysyłamy próbek naszych produktów, aby zobaczyć nasze elementy trzeba odwiedzić Nas w sklepie stacjonarnym.

Czy istnieje możliwość Zamówienia listew w danym kolorze lub dodatkowej impregnacji legarów?

Nasze listwy są gładkie, ale nie malujemy i nie  impregnujemy naszych wyrobów.
Te czynności są już bezpośrednio w kwestii inwestora.

Jakie są warunki zwrotu i wymiany zakupionych listew wykończeniowych?

W tej sytuacji należy się z nami skontaktować telefonicznie lun mailowo.
Wszelkie informacje dotyczące zwrotów opisane są w zakładce ,,zwroty i reklamacje”

Czy sklep internetowy dostarcza również akcesoria do montażu, takie jak kleje czy kołki?

Nie dostarczamy materiałów montażowych.

Zamówienia, płatność, zwroty

Jakie są opcje dostawy?

Koszty dostawy uzależnione są od wielkości zamówienia. W przypadku zamówień detalicznych nasze produkty wysyłane są w  paczkach kurierskich, kurierem DPD.
Większe ilości dostarczamy własnym transportem lub przez firmy zewnętrzne, zapakowane na paletach.

Jaką maksymalną długość możecie wysłać kurierem?

Kurier odbiera paczki, które nie przekraczają 250cm długości, a więc maksymalnie wysyłamy 249-250cm długie listwy lub krawędziaki.

Jaki jest czas realizacji zamówienia, wysyłki?

Nasza firma posiada duże moce przerobowe dlatego towar mamy prawie zawsze dostępny na magazynie. Wysyłamy go w ciągu 48h od otrzymania zamówienia.
W razie opóźnień klient jest o tym informowany e-mailowo lub telefonicznie.

Jaki jest czas doręczenie przesyłki przez kuriera? Czy można śledzić paczkę?

Kurier zazwyczaj doręcza przesyłki w ciągu 48h (mogą wystapić niewielkie opóźnienia w okresach świątecznych).
Paczkę można śledzić bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika.
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy klientowi numer listu przewozowego do monitorowania przesyłki.

Czy kurier będzie dzwonił doręczając przesyłkę? Jak mogę uzyskać numer telefonu do kuriera?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z klientem przed próbą doręczenia paczki. Należy pamiętać, że zazwyczaj firma kurierska informuje nas meilowo lub przez sms o dacie, godzinie oraz osobie, która będzie doręczać nam przesyłkę.

W wysłanej informacji jest również podany numer telefonu kuriera, który będzie dostarczać przesyłkę.

Co jeśli kurier uszkodzi przesyłkę?

Jak wiadomo paczka, aby dotrzeć do klienta musi przejść kilka etapów.

Najpierw odbierana jest przez lokalnych kurierów, którzy następnie wiozą paczki do odpowiednich oddziałów (Kraków, Zakopane).

Później dopiero odsyłane są do poszczególnych oddziałów w całym kraju, aby one mogły doręczyć paczkę do odbiorcy.

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty docierały do klienta w całości, lecz wiadomo mogą zdążyć się przypadki, że kurier uszkodzi przesyłkę.

UWAGA! Jeżeli zajdzie taka sytuacja należy spisać z kurierem protokół szkody, aby można było reklamować zakupiony towar.
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, dlatego firma kurierska w razie uszkodzenia może zwrócić nam koszty.

Czy zamówione elementy są odpowiednio zabezpieczone?

Jak najbardziej, wszystkie produkty są odpowiednio zabezpieczane , tak aby uniknąć uszkodzenia towaru. Wszystko związane jest taśmami, zapakowane w karton, a dodatkowo owinięte strachem, w celu uniknięcia zabrudzenia.

Co wpływa na koszt dostawy? Jak go obliczyć?

Na cenę dostawy wpływa przede wszystkim waga oraz długość wysyłanych elementów.

Ze względu na to, że wysyłane przez nas kątowniki, ćwierćwałki, listwy przypodłogowe czy inne elementy są długie… Paczka zaliczana jest do tzw. Gabarytów.

Takie przesyłki są dużo droższe niż mniejsze paczki, w których wysyłamy drobne elementy typu buty.

Staramy się pakować tak, aby maksymalnie obniżyć koszty dostawy (do paczki wkładamy maksymalną ilość produktów – 30kg)

Czy jest możliwość odebrania zamówienia osobiście?

Tak, zamówiony asortyment można odebrać w naszej stolarnia, która znajduje się w Małopolsce. Prosimy umówić się na odbiór.

Dokładny adres to Toporzysko ul. Kulakowa. Nr zakładu 552 34-240 Jordanów.

W razie problemów dodajemy pomoc —> LOKALIZACJA ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO

Produkt

Z jakiego rodzaju drewna produkujecie ?

Listwy wykończeniowe oraz kantówki są wykonane z drewna świerkowego.

Czy świerk to dobrej jakości drewno?

Jak najbardziej. Świerk to rodzaj drewna, który jest bardzo łatwy w obróbce. Dlatego nasze listwy i kantówki są bardzo dobrej jakości. Są wytrzymałe i mogą służyć nam przez wiele lat.

Nasze listwy wykończeniowe i kantówki można samodzielnie montować, bez obawy że pękną, czy uszkodzą się.

Jaka jest jakość waszych produktów?

Staramy się  aby wykonywane przez nas listwy wykończeniowe były jak najlepszej jakości.

Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby drzewo, z którego są produkowane było odpowiednio selekcjonowane oraz suszone.

Czy drewno, z których produkowane są listwy i kantówki jest suche?

Tak, wszystkie produkty suszone są komorowo w odpowiedniej temperaturze, do otrzymania odpowiedniej wilgotności.

Jaka jest wilgotność drewna?

Wszystko suszymy komorowo do wilgotności około 10-12%.

Jakie są długości handlowe sprzedawanych produktów?

Kątowniki drewniane: 120cm, 200cm, 240cm
Kantówki strugane i listwy montażowe : 100cm, 200cm, 250cm
Ćwierćwałki, opaski drzwiowe dwustronne i  jednostronne: 120cm, 200cm, 250cm
Listwy przypodłogowe, podłogowo – sufitowe, płaskie maskujące : 120cm, 200cm, 250cm

Docinacie kantówki lub listwy na wymiar?

Nie docinamy elementów na wymiar, listwy wysyłane są z lekkim naddatkiem do docięcia.

Możecie doradzić w doborze odpowiedniego rozmiaru lub wzoru do konkretnego projektu?

Tak, możemy pomóc wybrać odpowiednie artykuły według potrzeb klienta.

Czym są listwy wykończeniowe drewniane i do czego się je stosuje?

To specjalne listwy, które pomagają nam w codziennych pracach remontowych i budowlanych. Stosuje się je podczas wykończeń domu, domku letniskowego lub innych inwestycji.

Czy oferowane listwy i kantówki są gotowe do montażu, czy wymagają dodatkowej obróbki?

Wszystkie elementy są gładkie, gotowe do montażu, nie wymagają dodatkowej obróbki.

Jakie są różnice między listwami wykończeniowymi drewnianymi a innymi materiałami, takimi jak MDF czy tworzywo sztuczne?

Listwy wykonane z drewna nadają naszemu pomieszczeniu naturalnego charakteru, są twardsze niż materiały sztuczne czy MDF, dzięki czemu są odporniejsze na uszkodzenia.
Dodatkowym atutem drewna jest to, ze jest ono odporne na działanie wilgoci, w przypadku MDF nie jest to już takie pewne.

Jakie są dostępne rodzaje kantówek drewnianych i jakie są ich zastosowania?

Krawędziaki dzielimy na strugane lub niestrugane.

Strugane – Są w klasie AB, można je używać podczas różnych prac w widocznych częściach inwestycji.
Niestrugane – Listwy typowo montażowe, w klasie BC, używamy je pod konstrukcje, w niewidoczne miejsca.

Masz pytania?

W przypadku pytań najszybszą formą kontaktu jest Chatbot dostępny 24/7 . Znajdziesz go w prawym dolnym rogu ekranu. Jeżeli będziesz potrzebować dodatkowej pomocy, zostaniesz połączony z konsultantem (pon.-pt. w godz. 08:00-16:00).

Pozostałe metody kontaktu

Biuro Obsługi Klienta Sklepu Internetowego:
telefon: +48 889 018 258
(pn-pt: 07:30–18:00)
e-mail:  biuro@drewnobalcer.pl

Zamówienia telefoniczne:
telefon: +48 889 018 258
(pn-pt: 07:30–18:00)